Bewertungen von Cafetaria Charly Apeldoorn

Neue Beurteilungen

4.0
Karin
Gestern

Het was weer heerlijk en een gezellige vrolijke bezorging

rene
19 MĂ€rz 2023

1 patat shoarma betaal je dan 8 euro voor en je krijg echt heel klein patat in verhouding voor geld 2 patat hete kip maar dit was zelf de verhouding daar betaal je al 9 euro voor ik vind echt duur voor mij rij ik liever volgende keer snackbar veder waar goed koper is zeker net zo goed

Michelle
10 MĂ€rz 2023

Patat was vrij koud maar snapte ik well vanwege het weer het sneuwde en was koud goeie bezorging aardig en snellere bezorging dan de tijd die er stond dus tevreden!

Astrid
7 MĂ€rz 2023

Top!

Miranda
4 MĂ€rz 2023
Walter
27 Februar 2023

De patat was goed, maar de bitterballen waren lauw.

Koen Gans
25 Februar 2023
Klaas de Hoop Sr
23 Februar 2023

goede wijn behoeft geen krans

de Graaf
2 Februar 2023

Wel verschrikkelijk duur geworden!

Marcel
30 Januar 2023

Helaas digitaal besteld, maar toch niet de juiste bestelling mee krijgen, ontbraken twee snacks en er zat een bakje saus bij die ik niet besteld had. Jammer, je gaat ook niet terug voor 2 snacks want dan is de rest koud.

Witteveen
28 Januar 2023

Jammer dat het broodje kipburger ook alleen broodje met kipburger was en niet zoals aangegeven met sla en saus erbij.

Theo Dekkers
26 Januar 2023

Extra mayonaise en curry ontbrak . Ik had dat misschien moeten ontroeren maar merkte dit bij thuiskomst.

Patrick de Jong
22 Januar 2023

Graag iets warmer maken was nu koud toen ik thuis was

Rianne Burgers
21 Januar 2023

Friet en snacks waren warm. Alles wat we hebben besteld was er. Wij hadden een fijne snackavond.

Marijn
15 Januar 2023

Helaas de laatste paar keer toch slecht bereidde frietje helaas, daarom deze review. Heb de frietjes graag een beetje doorbakken en geef dat vaak aan. Maar eigenlijk was het altijd prima en lekker. Maar nu toch een paar keer op rij slappe patat en niet lekker. Weet niet waar dat aan ligt, maar hoop dat het wel weer als voorheen kan worden. Gr

Christiaan
11 Januar 2023

Top

Rianne Zevenbergen
6 Januar 2023

Normaal zijn we zeer tevreden maar nu was het niet warm meer en dat was jammer.

Arne
5 Januar 2023

Online 35 minuten voor ophaaltijd besteld, bij ophalen moest de bestelling nog gemaakt worden, thuis aangekomen bleek hij niet compleet. Kwaliteit was goed

Christiaan
3 Januar 2023
Ton
2 Januar 2023

Prima communicatie over aanpassen tijdstip bezorging.

van Beek
30 Dezember 2022

er waren wat groottes van bakjes omgeruild

.
29 Dezember 2022

Alles prima in orde. Eten was goed warm en ook snel geleverd.

Christiaan Hendricks
21 Dezember 2022

Top geleverd en alles was goed !

Erik mulder
14 Dezember 2022

Friet was te lang gebakken. De snacks ook. Vorige keer ook al. Wordt er niet beter op. 1 ster is nog te veel. Weet niet of ik hier weer ga bestellen. Is erg achteruit gegaan. Eerder nooit geen gezeur gehad. Was altijd goed. Jammer

R de Vogel
11 Dezember 2022
BT
24 November 2022
Sabine
21 November 2022
Michiel
10 November 2022

Een sate menu besteld, kreeg het zonder sate saus en ook geen optie om saus erbij te bestellen, slecht!!!

Brendel
7 November 2022

Sate lag op ze zijkant Voor deze 8.50€ had ik wel wat anders verwacht frikandel was zo droog dat de korst kei hard was rond uit slecht al met al

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willemsen
6 November 2022
Inge
23 Oktober 2022

Vriendelijk en snel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rianne Zevenbergen
19 Oktober 2022

Lekker en snel!!

Warger
18 Oktober 2022

Het stond al klaar toen ik kwam, friet was koud en ik miste mijn bestelde kroket helaas.

Angelique Teunissen
16 Oktober 2022

Vind wel dat jullie steeds minder patat in de bakjes doen ..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Talitha
16 Oktober 2022

Patat was bijna koud en slap.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

gert
13 Oktober 2022

snelle bezorging, kip nugets van echte kip

Bram
9 Oktober 2022

Bestelling is regelmatig niet op afgesproken tijdstip klaar. Verder goede snacks.

Schut
3 Oktober 2022

Heel snel bezorgd en gebracht door vriendelijke jongeman. Eten heeft goed gesmaakt en was goed warm. Het eten is altijd prima in orde, goede kwaliteit eten en vriendelijke mensen werkzaam bij Charly.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Petra Pomp
28 September 2022

Altijd goede ervaringen gehad met Charly, helaas vandaag niet. Online bestelling geplaatst om op te halen. Mijn man komt daar, iets eerder dan de tijd van de bestelling, geeft naam door. Bestelling was nog niet klaar, maar werd toen gemaakt. Naam werd nog een extra keer gecontroleerd. Eenmaal thuis ontdekken wij dat hij een verkeerde bestelling heeft meegekregen Ik werd gebeld door de cafetaria "wanneer komt u de bestelling ophalen want deze staat hier al heel lang klaar". Uitgelegd dat wij een verkeerde bestelling mee hadden gekregen, maar dit zo hadden gelaten en hadden genuttigd. Hierop kreeg ik direct het verwijt "dan hebben jullie een verkeerde naam gezegd". Aangegeven dat ik die kans erg klein schat.. Reactie die ik kreeg "komt u nog wel de bestelling ophalen?" Aangegeven dat wij het nut er niet van inzagen omdat wij al gegeten hadden Enige reactie die ik kreeg "Dus u wil dat wij dit weggooien?" Reacties waren erg kortaf en bot. Niet klantvriendelijk, waar eerd

gert
26 September 2022

snel en lekker en warm

Dick
25 September 2022

Sneller geleverd dan aangegeven heerlijk warm en goed van smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rianne Zevenbergen
25 September 2022

Lekker en op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gert
12 September 2022

snelle levering (stond op tijd klaar), helaas waren enkele snacks wel heeeeel erg bruin. Te lang in de frituur

Steven
3 September 2022

Kroket was kapot waardoor iets leeg. Verder was het heerlijk, keurig verzorgd en ik tijd klaar.

G.Wegter
28 August 2022

Mijn vader van 94 ging een bestelling ophalen, maar reed naar het verkeerde pand zat dus dicht, dus bestelling gemist. Mijn zoon is naar de goede zaak gereden, situatie uitgelegd, en zonder problemen alsnog de bestelling mee gekregen, GEWELDIG, mijn complinent voor deze charly vestiging aan de eglantier!!

Rianne
24 August 2022

Netjes op tijd en lekker

Bas
23 August 2022

Aardig personeel en prima friet en snacks

J. Huizing
17 August 2022

Patat is bij jullie altijd te hard gebakken, en vaak zit er ook nog patat bij die al een keer is gebakken. Knakworst was koud, dus niet lekker.

Rianne Zevenbergen
14 August 2022

Mooi op tijd en weer erg lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sangers
6 August 2022

Het eten was prima, helaas ontbrak een deel van de bestelling.

gert
5 August 2022

lekker snel en goede kwaliteit

K.m. van Dijk
23 Juli 2022

Snacks waren nog koud van binnen. Er is saus besteld, maar niet alles is geleverd. Helaas hebben we deze ervaring al vaker opgedaan. Ik ben al jaren klant, maar sinds jullie verhuizing, rent de kwaliteit achteruit. Dat is jammer.

janssen
22 Juli 2022

altijd snelle bezorging en goede kwaliteit maar vandaag helaas ging er iets mis saté zonder saus en los bakje knoflooksaus er bij, helemaal niet mijn smaak,

Frances van der Heide
21 Juli 2022

Bezorgster kwam met n kapotte natte tas met de helft van het eten aan de deur. De andere helft van het eten werd een half uur later nabezorgd. Het eten was niet echt warm meer. Ik vond het allemaal niet naar behoren.

Ilonka roskamp van dalen
20 Juli 2022

Goed te eten goede saus en bezorging die wel wat vroeg was wel handig of de tijd die je hebt aan te hoede wand misschien was ik nog niet thuis geweest

opa
18 Juli 2022

kwaliteit is steeds goed, levering is steeds snel. eten nog goed warm/heet.

gert
15 Juli 2022

goede kwaliteit en snelle bezorging

Myrthe Horstman
14 Juli 2022

Patat was slap en ongezout. En snacks koud en taai

Lydia Meijer
14 Juli 2022

De 2e keer dat er bij een shaslick menu geen friet en sla bij zit

Samantha
10 Juli 2022

Nette cafetaria, vriendelijk personeel, goede kwaliteit van het eten, snelle bezorging. Top cafetaria!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paula fiselier
10 Juli 2022

Jammer het is de 2e keer dat besteling fout ging

Mark
8 Juli 2022

Patat smaakt gewoon vies. Was oud en hard

G Garrits
4 Juli 2022

de bestelling was niet meer warm hoewel we dicht bij wonen

Henk
19 Juni 2022
René
17 Juni 2022

Bestelling was een half uur eerder dan gepland stond

GP46
17 Juni 2022
Marjan
15 Juni 2022

De patat was erg hard gebakken. De bezorging was keurig.

Karin Stegeman
12 Juni 2022

Tip bij verschillende smaken milkshakes misschien op de beker zetten welke smaak het bevat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
12 Juni 2022
Weber
11 Juni 2022

Weinig vlees bij patat stoofvlees. De bezorger was niet echt een snelle.

Kees Droger
6 Juni 2022

Snelle bediening, ruim voldoende, goede kwaliteit

Inge
6 Juni 2022

Vriendelijke medewerkers en snelle en vriendelijke bezorging

Schut
2 Juni 2022

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening en ziet er altijd netjes uit in de zaak.

Yvonne
30 Mai 2022

Ik vond de knakworst erg koud toen we ze kregen dat vond ik jammer veder was het goed

oudegrijze
27 Mai 2022

kwaliteit prima en zeer snel bezorgd.

Sabine
25 Mai 2022

Zelfs nog voor de verwachte tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger. En nog lekker warm.

Tiny Hendriks
19 Mai 2022

Helaas voor het eerst zins jaren niet tevreden. De hamburger was niet lekker de saus was op het broodje zelf gedaan met als gevolg dat deze nat was geworden en niet lekker knapperig van de plaat. Bovendien haast geen uien of champignons en alles wat super vet... helaas de helft weggegooid volgende keer hopelijk weer zoals ik gewend ben van jullie.

arthur vrij
29 April 2022

had onder andere een berenklauw met pindasaus besteld. Het vlees was veel tehard gegaan en de uien waren zwart verbrand. de patat was prima

Rocher
27 April 2022

Ze zijn een aantal snacks vergeten mee te geven.

Fred
27 April 2022

Prima eten, en nog goed warm toen het bezorgd werd.

Debbie
22 April 2022

Zelf niet gegeten maar mijn jongens wel, die waren zeer tevreden!

Alexander
15 April 2022

bestelling online gedaan, stond netjes op de afgesproken tijd klaar.

Jw Rodijk
22 MĂ€rz 2022

Perfect op tijd klaar kwaliteit was goed

Vriend
21 MĂ€rz 2022

Pindasaus erg weinig voor €0,90 Ă©n niet goed van smaak deze keer

Daan Wijnbergen
20 MĂ€rz 2022

Beetje weinig patat.

matthijs
16 MĂ€rz 2022

Vorige keer een foutje, nu perfect en het foutje gecompenseerd. Tot de volgende keer 👍

Paula
15 MĂ€rz 2022

Het was heerlijkkk

Stephan
14 MĂ€rz 2022
Dirk Groeneveld
14 MĂ€rz 2022

Grote patat besteld, was echter niet veel meer dan de middel. Dit is al de tweede keer dat dit gebeurd. Veel extra betalen maar weinig extra krijgen. Beetje jammer dit. Wellicht maar niet meer bij charly bestellen?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Matthijs van de Woestijne
11 MĂ€rz 2022

Alles goed, maar de Berenklauw had geen pindasaus (wel besteld). Dat smaakt toch een stuk minder.

Kim
9 MĂ€rz 2022

De snacks waren goed maar de patat hebben we weggedaan. De patat was zo slap en vettig dat zelfs de kinderen zeiden dat het niet lekker was. Zijn we niet gewend van de Charly

Miranda
5 MĂ€rz 2022

Top cafetaria met top mensen

Koen Gans
5 MĂ€rz 2022

Er wordt niet geleverd wat er besteld is. Gaat maar om 2 frikadellen speciaal, maar toch slordig. Je gaat er niet voor terug rijden. De rest was wel goed en smakelijk

D van Otterlo
2 MĂ€rz 2022

Prima op tijd klaar. Heerlijk gegeten 
.

Maaike
1 MĂ€rz 2022

De friet en snacks waren top! Er was even een kleine discussie aan de deur, maar de bezorger bleef hartstikke vriendelijk en aardig. Wij bestellen een volgende keer gewoon weer!! Goed warm en snel geleverd!

Dave Pilon
28 Februar 2022

ik ben altijd tevreden maar als er toch om m'n mening gevraagd wordt bij dezen: ik vond de pistoletjes vandaag erg bleek/wit/pips (ze waren wel gaar hoor). En ik zou het tof vinden als ik ook een volkoren pistoletje had kunnen kiezen. En ik vond de tartaar naar mijn smaak te fijn gesneden. Ik dacht nog even dat het filet americain was. Ik ben hem grover gewend en vind dit persoonlijk lekkerder dus dat is een kwestie van smaak. verder heb ik niks aan te merken, het was lekker en op tijd klaar etc. etc.

Anoniem
28 Februar 2022

Deze keer niet zo goed, slappe patat zonder zout en een bestelde kroket ontbrak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janneke
18 Februar 2022

Slappe patat. Naar oud vet smakende kroket. Geen mosterd. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Gillis Agterdenbos
17 Februar 2022

Opgegeven was bezorging 20.30; totaal onvoorbereid kreeg ik de bestelling al om circa 19.30/1940

Maurice
15 Februar 2022

Ik laat altijd mijn friet bezorgen door hun. Nu voor het eerst dat er een speeltje was vergeten bij het kidsmenu. Deze werd na een heel kort belletje direct na bezorgd. Heel tevreden over de klantvriendelijkheid en hun personeel.

Ton
13 Februar 2022
tenTije
11 Februar 2022

Top service!

Denise
11 Februar 2022

Ik ben vaste klant en ik merk de laatste tijd gewoon de porties minder zijn het bakje is half gevuld er worden dingen vergeten nu al paar keer gebeurt .. vorige hadden we verkeerde bestelling nu zat er milkshake niet bij die keer ervoor was frikandel vergeten .. vind dat jullie daar meer op moeten letten en wel iets meezouden kunnen doen .. zo gaan klanten ergens anders heen want meer betalen ok maar moet ook eerlijke porties zijn punt

Ann
9 Februar 2022

Was weer erg goed en heel snel bezorgd. Toppers!

Ivo van Loon
7 Februar 2022

Snelle bezorging. Satésaus niet meegeleverd. Kan gebeuren, jammer dat jullie vervolgens niet telefonisch bereikbaar zijn.

Serena
7 Februar 2022

Patat was erg slap terwijl ik om extra doorbakken vroeg. Zak van de patat was open met de bezorging. De milkshake deksel zat helemaal niet op de beker dus heel veel was ernaast. De kaassoufflé was wel lekker.

Schut
6 Februar 2022
Ina
5 Februar 2022

De balie en frikandel was goed warm maar de patat was erg lauw. Volgens mij is het beter om de patat te wikkelen in folie zodat het warm blijft.

Bram
4 Februar 2022

Kaassoufle te sterk van smaak. Frites zijn wel ok. De locatie en bestelgemak zijn de redenen dat ik hier kom, voor de kwaliteit van de frites zeer zeker niet.

Janny
1 Februar 2022

Geen negatief punt, ga zo door 👍

Robert P
29 Januar 2022

Mooi op tijd geleverd, eten was nog lekker warm. Heerlijke hamburger speciaal en aangezien ik niet van champignons houd is het ideaal dat je op de site kunt aangeven dat ze deze weg moeten laten. Goede patat, lekker volle porties. Kipnuggets zijn een groot favoriet voor m'n ma.

henri Alleblas
27 Januar 2022

Uitsmijter was droog zwart en koud

Patrick Karssen
26 Januar 2022

Goede service en goed eten đŸ‘đŸŒ

Driessen
23 Januar 2022

Het eten wordt goed warm geleverd en top bezorgers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam Huwae
23 Januar 2022

Vanavond 2x patat met stoofpot en 1x patat met shoarma! En een bakje kipfingers. Shoarma zwart geblakerd! En alle kleine patatjes keihard! Dit nodigt bij recidive niet uit voor een nieuwe bestelling! Dan maar chinees!!

Kevin
21 Januar 2022

Saus van de patat zat helaas overal behalve in het bakje. Ook was het helaas niet meer heel warm. Dit terwijl ik bestelde voor half 1. Niet de meest drukke moment van de dag.

Nicolette
15 Januar 2022

Eten is prima. Online besteld maar moest bij ophalen op juiste tijd toch ruim 10 min wachten. Ter plekke bestellen was sneller gegaan.

D. Lewerissa
15 Januar 2022

Wegens drukte stond de levertijd op 1:05 uur na het plaatsen van de bestelling. Geen probleem natuurlijk. Toen ik 10 minuten na de geplande levering belde bleek de bestelling nog niet eens in de maak te zijn. Dat het door drukte langer duurt is geen probleem, maar dat er dan geen contact opgenomen wordt vind ik erg klantonvriendelijk. Waarom laat ik dan mijn telefoonnummer achter? Uiteindelijk meer dan 1,5 uur na het plaatsen van de bestelling “levering zo snel mogelijk” werd het bezorgd.

Arends
15 Januar 2022

Alles stond klaar! Prima

Ann
13 Januar 2022

Voor het eerst bij jullie besteld. Was erg lekker, gaan we zeker nogmaals doen 👍😃. Alleen jammer dat jullie geen raspatat hebben.

Diks
12 Januar 2022

Zoals altijd was het eten weer top, nu een specifieke tijd afgesproken en ook dat ging weer super!! Kortom, zoals altijd GOED!

Aart Van Der Horst
9 Januar 2022

Netjes op tijd bezorgd

K
8 Januar 2022

Er zat erg weinig sate saus bij het sate menu. Ook op opmerkingen word niet gereageerd.

Gouweleeuw
8 Januar 2022
G. Koelewijn
7 Januar 2022

Zeer snelle bezorging, prima kwaliteit bestelling!

K wissink
7 Januar 2022

Er zat dit keer wel heel weinig saus bij de patat waardoor ik een kwart friet zonder saus moest eten

Kelvin
6 Januar 2022

Zeer snelle bezorging en erg lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Frank
6 Januar 2022

Goede smaak en snelle bezorging

Debby
3 Januar 2022

Het was weer goed. Vriendelijke bezorging. Eten was goed. Alleen moesten we wel geduld hebben omdat het druk was.

Mirjam Wakkermans
2 Januar 2021

Snacks te ver doorgebakken waar de patat wel iets langer gebakken had mogen worden

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D.
2 Januar 2021

Helaas, na de zoveelste keer, was het niet goed! Patat wouden we graag doorbakken hebben we ook gemeld. Nou de patat was zelfs nog rauw. Kaasstengels was gewoon nog koud van binnen en de kaas was niet gesmolten. Van de hele bestelling was alleen de kaassouffle te eten, nja iig 1 ding.

Myrthe
2 Januar 2021

Eten was prima maar ik vind het heel erg gek dat elk product duurder is als je het via de website besteld ipv in de winkel terwijl we het gewoon zelf hebben opgehaald. Heel ondoorzichtig en klant onvriendelijk.

M Maassen
1 Januar 2021

Helaas zaten de Kaasstengels niet bij de bestelling

Piet
1 Januar 2021

Volgende keer hele bestelling leveren 3 keer moeten bellen en anderhalf uur verder voordat bestelling compleet was

Ros
1 Januar 2021

Friet was warm en prima op tijd bezorgd, we hadden 2,5 uur van tevoren besteld! Prima!

Albertus
31 Dezember 2021

Wij hebben toch liever de saus over de patat
 jammer

Angelique
29 Dezember 2021

De patat was niet goed gebakken, erg slap en net niet meer rauw. We hebben veel van de patat laten staan en uiteindelijk weggegooid. De laatste tijd merken we dat de kwaliteit flink afneemt, ontzettend jammer. De bezorging was wel erg vlot! Eerder dan aangegeven stonden ze al voor de deur

Tolsma
27 Dezember 2021

Het stond al ff klaar want de patat was goed koud terwijl ik 5 min te vroeg was

Wil de Nooij-Elsendoorn
26 Dezember 2021
Erhard
24 Dezember 2021

Top zaak

Stephan
22 Dezember 2021
Suzanne
21 Dezember 2021

Helaas vleeskroket ipv kaaskroket gekregen, niet fijn als vegetarier en weg moeten gooien. Ps contact opnemen via app of mail niet telef dank

Arjan
21 Dezember 2021

Snel, goed en warm en super klantvriendelijk personeel....Dankjewel

H. H.
18 Dezember 2021

Vergeten snack. Werd stuk later nog nabezord. Rest was lauw of koud. Het is wel eens beter geweest

Oevelen
17 Dezember 2021

Het duurden anderhalf uur 😞

Amy
15 Dezember 2021

De friet leek nogmaals opgebakken, geen verse friet in ieder geval.

G.J.J. Parren
11 Dezember 2021

Alles prima in orde. Bij de bestelling stond vermeld dat de Ideal transactie geld kost. Waarom? Ik zag dat trouwens op de bon niet terug.

Monique
10 Dezember 2021

Uitstekend

Ron
6 Dezember 2021
Lianne
4 Dezember 2021

De knakworst ontbrak bij onze bestelling.

Ingrid
3 Dezember 2021

Altijd prima eten en snel bezorgd

Peter Kremers
30 November 2021

Prima geregeld en transparant

Hoegen
29 November 2021

Om 18.08 uur online besteld. Bezorgtijd zsm en dat het dan bezorgd wordt om 19.20 uur vind ik persoonlijk wel heeeeeeeel erg lang. Het eten verder was prima zoals altijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jesse
28 November 2021

Het was weer top ! Heerlijk gegeten en aardige bezorger . Een aanrader 👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willie
28 November 2021

Patat was prima, maar ondanks zeer tijdig bestellen toch 10 minuten later klaar dan aangegeven ophaaltijd. Gezien Corona wil ik ophalen op het bestelde tijdstip en weg wezen.

Sandra
23 November 2021

Snacks waren koud en daardoor taai geworden. Saus was niet over de friet gedaan zoals ik had gevraagd in de opmerkingen. Die worden niet gelezen.niet meer voor herhaling vatbaar

Peter Hagen
20 November 2021
Martin buitenhuis
15 November 2021

Jammer dat niet alles wat besteld was er bij zat. Zo miste ik de knoflook saus en de oorlog saus. Bij de patat shoarma.

Rob
14 November 2021
André te Morsche
13 November 2021

De kaassoufflé miste. Verder geen aanmerkingen.

Marloes ijzerman
11 November 2021

Wederom snelle service en heerlijk gegeten

Denekamp
5 November 2021

Een uur van te voren besteld en dan nog voor elkaar krijgen om 20 minuten later te leveren. Moeten jullie echt beter gaan doen.

Gersrds
5 November 2021

Besteld via website voor bezorging maar komen de afspraak van bevestiging niet na waardoor je het snelste zelf kunt gaan halen en de bezorgkosten dat wordt vergeten terug te betalen. Bestelling was ook niet compleet maar wij hadden er genoeg van om hierover weer te bellen. Niet voor herhaling vatbaar.

Ami
5 November 2021

Erg zoute patat. Verder prima. Wel jammer dat er nog 10 minuten op online bestelling gewacht moest worden.

Janneke
4 November 2021

Slappe patat niet goed doorbakken......jammer

Gilbert
1 November 2021

Eten niks mis mee, maar wat een drama met bezorgen Vorige keer na 3x bellen waar me bestelling bleef na 1,5 uur telefoon terug gehad sorry, hij kon het niet vinden dus storten we je geld terug (zit je thuis met 2 kids en geen eten) Toch gisteren wederom poging gedaan en gevraagd is het erg druk? (Had geen zin om wederom zonder eten tezitten) nee hoor meneer antwoord het meisje, maar je kan op de website je bestelling plaatsen en niet telefonisch Oké, top! Ik plaats de bestelling en krijg in beeld na me betaling. Bezorgtijd 1 uur en 30 min, dus bel terug na 2 min en zeg je zei het is rustig Zeg ze ja helaas nu is het druk dus moet je het anders maar ophalen Heb het maar opgehaald maar vind het niet kunnen (zachtjes uitgedrukt) Gisteren in een volle zaak me mond maar gehouden voor fatsoen maar ben nu wel genezen van Charly Egelantier

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Egbert
30 Oktober 2021

Tweede keer dat er snacks missen. Geprobeerd te bellen maar werd niet opgenomen. U bent ons kwijt als klant.

jj.vanvoorthuizen@chello.nl
30 Oktober 2021

Tjee in jaren geen patat meer gehaald. Wat is dat duur geworden. Volgende keer weer de airfryer en een blik knakworstjes. Jammer maar onbetaalbaar voor ons.

Janny
30 Oktober 2021
K
27 Oktober 2021
Nvt
10 Oktober 2021

Ging snel en aardige bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robin Jagers
9 Oktober 2021

Bezorging duurde wel lang voor een simpele bestelling maar waren er wel 20 minuten voor de aangegeven tijd.

Wilma
5 Oktober 2021

De patat is niet lekker en de sous zit in een bakje en er niet overheen

De Beus
2 Oktober 2021

Eten besteld voor 19:45. Het werd al bezorgd om 19:20, waardoor 2 gezinsleden koud eten hadden, want die waren pas 19:45 thuis. Op tijd bezorgen is fijn, maar te vroeg niet. Als iemand een specifiek tijdstip aangeeft, zal daar een bedoeling achter zitten.

Peter 7
29 September 2021

Lekker snel en compleet.

M
28 September 2021

Patat en Milkshake goed. Alleen geen rietje en vorkje.

Dennis
26 September 2021

Zo als altijd snel, goed en lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Orlando
21 September 2021

Lekker gegeten! Echter was de bestelling niet compleet geleverd. Maar deze werd na een belletje snel nageleverd!👌

Noordegraaf
21 September 2021

helaas tot nu geen goede ervaring. Vrijwel iedere bestelling mankeert of ontbreekt iets aan. Laatste bestelling was pistolet gezond vergeten en bakje pindasaus. Pistolet werd zeer snel nabezorgd maar beleg lag in t karton naast het broodje.

Ano
20 September 2021

Er zat geen zout over de patat verder was het prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annet
19 September 2021

De patat was prima op tijd en iedereen zat te heerlijk smikkelen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angelique
18 September 2021

Er ontbrak een deel van onze bestelling, we hadden snacks van, waarschijnlijk, een andere bestelling en enkele van onze snacks waren erg droog en smaakten niet goed. We zijn beter gewend van jullie

Albertus
12 September 2021

Keurig op tijd en compleet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jack
5 September 2021
hein Kerkdijk
3 September 2021

Het bestellen via de site is erg makkelijk en het aangeven van de tijd om af te halen is ook prima. Echter het is onduidelijk in de zaak welke ingang je moet nemen de rechter of de linker. ik had mijn bestelling geplaatst met een afhaaltijd 17.50 uur. Ik was exact om die tijd in de zaak en nam de rechter ingang. na mij kwamen er nog twee klanten binnen in de linkeringang. Er werd echter niet gekeken naar binnenkomst en volgorde. Alleen de linkerrij werd geholpen. Op een gegeven moment heb ik echter gevraagd of ik ook nog aan de beurt kwam. Mijn bestelling stond al klaar maar ik was pas 17.55 uur aan de beurt. Hierdoor was de bestelling wel een beetje afgekoeld.

Debby
3 September 2021

Prima. Alles was lekker en snel bezorgd. Vriendelijke bezorger. Top.

Kers
30 August 2021

klanditie is super,.kwamen nog nabrengen zonder kosten.Was weer Top,zeer snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

henri Alleblas
28 August 2021

Had zacht gebakken patat gevraagd, maar had denk ik de patat gekregen die al meerdere keren was gebakken. De berenklauw was keihard en bijna geen saté saus.

Wendy
24 August 2021

Fijne website, werd op de hoogte gehouden van de bestelling en een verademing dat wat we hadden besteld ook daadwerkelijk aanwezig was en niet door de hele tas was geslingerd. Heel erg tevreden, gaan hier zeker vaker bestellen!

Gert
23 August 2021

snelle levering en lekker

Monique
21 August 2021

Keus voor deze cafetaria is de bezorgservice en de goede kwaliteit. Aanrader!’ Min puntje, gevraagd saus bovenop de patat. Medewerker had aangegeven dat dit bij bezorgservice niet wordt gedaan maar als ik het extra vermeld het wel kon. Helaas was dit niet het geval. Ga de volgende keer nog een keer een poging doen.

krenger
21 August 2021

vlees was erg hard gebakken daardoor taai en niet lekker,

Germaine
20 August 2021

Ik vond de bestelling goed. Alleen ik vond dat het beter in de zak en bakjes gedaan mag worden wand de saus lag door de zal en bakjes heen dat is minder.

Marian
16 August 2021

Super snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schut
15 August 2021

Zeer tevreden. Lekker gegeten en bestelling was precies op tijd klaar, en goed warm. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Redmer
14 August 2021

Prima kwaliteit en het stond al klaar toen ik het op kwam halen

Fredericus Blankespoor
14 August 2021

Snelle levering! Goede producten! En het smaakte heerlijk!

Patricia
8 August 2021

Goed van smaak, familiezak patat had wat warmer gemogen. Aangegeven broodjes hamburger zonder saus. Helaas was ook de cheeseburger zonder saus. Leer voor mezelf voor de volgende keer. Voor een zondag snelle bezorging, vriendelijke jongeman.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bullie
3 August 2021
Jimmy
31 Juli 2021

Patat was lekker krokant, echter was de shoarma helaas koud.

Joyce
31 Juli 2021

Goed eten, alleen de milkshake is geen aanrader. Veel ijskristallen en vrijwel smaak, zonde van het geld

Jose
31 Juli 2021

Erg jammer dat je ook bij een bestelling van 50 euro ons een straal van een km van de winkel nog steeds de 2,50 bezorg kosten moet betalen. Verder was het eten zoals altijd goed!

Mirella
31 Juli 2021

Snel gebracht en het eten was lekker.

Jelmer
30 Juli 2021

Vrij prijzig voor deze regio; zijn meer Randstad prijzen. Frites zijn standaard, niet bijzonder. Wel punctueel en eenvoudig bestellen en betalen via de site.

Anoniem
29 Juli 2021

Het was weer super lekker ! Alles goed warm , topkwaliteit 👌 En wat een aardige bezorger ! Peter heet ie geloof ik

Sascha
29 Juli 2021

Als je op zo bestellen drukt komt het een uur later. Vanaf betaling tot bezorging een uur verder. Eens en nooit meer.

kers
27 Juli 2021

Zeer snelle levering,eten was prima

G. Weenink
26 Juli 2021

Erg weinig shoarmavlees op de patat. Veel verbrand vlees en na het eten direct op de pot. Frituurvet te oud? Shoarmavlees niet lekker. Niet zo snel weer bestellen. Jammer, want erg goedkoop is het nu ook weer niet. De volgende keer zet ik zelf de frituurpan weer aan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

kers
20 Juli 2021

Binnen de bezorgtijd,en de bestelling was naar wens

Anoniem
16 Juli 2021
Nadia, Revelinyo, Samuël & CJ
11 Juli 2021

Supersnel! Warm! Lekker als altijd!

Ramon
11 Juli 2021

Eten was goed. Maar de bezorger was top!!!! Snel , super vriendelijk, attent . Helemaal goed !!

CG
8 Juli 2021

Ik vond de friet te hard en de berehap ook te hard gebakken en de uitjes waren zwart helaas. Verder redelijk.

piet
4 Juli 2021

heb te veel betaald ten opzichte van de kwaliteit..dus kwaliteit moet beter of de prijs naar beneden

J b
4 Juli 2021

Elke bestelling mist er iets. Vandaag bij de bestelling als opmerking gezet dat ze de sausjes niet moesten vergeten. Die zaten er dit keer allemaal bij. Maar nu moest ik weer bellen voor een snack van een van de kinderen die er niet bij zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ilse
3 Juli 2021

Prima. Voldoende gekregen. Wel wat prijzig. Bezorging op tijd

AenS
2 Juli 2021

Snel, goed en warm.....perfect weer.

Stefan
30 Juni 2021

Het lag allemaal door elkaar. T was koud. En de bak patat met stoofvlees stond open. Geen mayonaise op broodje kroket. En het broodje was week en klef


Kayser
28 Juni 2021

Voor de 4e x op rij een fout in de bestelling aangezien ik niet weer zin had om te bellen en te wachten en weer apart te moeten eten heb ik het maar gelaten. Ik had naar 3x de hoop dat het nu goed zou gaan maar dit is voorlopig laatste bestelling bij de eglantier geweest

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rienk Verwijk
28 Juni 2021

Ik had een frikandel mayo/curry besteld en krijg een frikandel SPECIAAL (met uitjes)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank
27 Juni 2021

Was weer top! Alleen jammer dat de bij de Kidsbocen beloofde drankjes en de verrassingen boor de kleinkinderen er niet bij zaten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marieke
25 Juni 2021

Helaas al voor de tweede keer online de bestelling gedaan en niet de complete bestelling mee gekregen. Verder wel lekker en vooral snel.

Marga van den Brink
23 Juni 2021

Was uitstekend de bestelling.

Jordy
22 Juni 2021

Eten was goed, smaakte goed alleen was niet heel erg warm meer. Bezorger had geen wisselgeld bij terwijl ik vooraf had aangegeven waar ik mee zou betalen, gelukkig kon ik ergens nog geld vandaan toveren. Het was er wel binnen een half uur.

Haan
21 Juni 2021

Alles top zoals gewoonlijk

C halewijn
20 Juni 2021

Bezorging ging niet door, zelf opgehaald na overleg. Kwaliteit van het eten prima, maar slecht beoordeeld omdat dit onze 3e achtereenvolgende bestelling is die niet compleet was!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Erik
18 Juni 2021

Lekker gegeten en de bezorging was prima op tijd.

Dj
17 Juni 2021

Zoveelste keer dat er iets niet klopte. En dit keer geen zin meer om er achteraan te bellen!

Lisa
15 Juni 2021

Keurig op tijd bezorgd.

Sonja
12 Juni 2021

De hamburger was vergeten erbij te doen. Na een telefoontje heel snel op gelost en bezorgd. Alles was heel lekker

Misha
9 Juni 2021

Wat weinig patat en mijn shoarma rol was geen eens gaar! Waardeloos!

Jeroen
9 Juni 2021

Vandaag ontbrak er wederom weer wat bij de bestelling. Dit is nu al voor de derde keer achter elkaar gebeurt. Daarnaast was de friet koud. Los nog van het feit dat we besteld hadden om om 17.30 af te halen, was het pas om 17.45 klaar, maar kon mijn zoon dus nog een keer terug. Slechte excuses over dat het druk was, dit is geen reden om keer op keer wat te vergeten.

wil
5 Juni 2021

goede warme patat en een lekkere krokante 1/2 haan

Dennis
5 Juni 2021

Goed zoals altijd!

Albertus
5 Juni 2021

Precies op tijd Goed warm Lekker gegeten

Barry esther
3 Juni 2021

Verkeerde bestelling, maar goed opgelost, maar bij de tweede bestelling waren de berenklauwen verbrand en keihard gebakken, kon het amper snijden en kauwen. Zo weggegooid. Heel jammer, de rest was goed. Maar lang nadenken of ik nog gauw wat bestel.

Joke
2 Juni 2021

De eten was niet warm beetje jammer is al de 2e keer

Wendy
2 Juni 2021

Snel bezorgd en in prima, warme en 'verse' staat.

Losse
30 Mai 2021

Bestelling online geplaatst, prima. Bij afhalen verkeerde bestelling. Even gebeld en werd binnen 5 minuten na bezorgd. Top!

Martin
27 Mai 2021
Bert
26 Mai 2021
Henny
23 Mai 2021

Heerlijk,vooral de gehaktbal

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

GP46
23 Mai 2021

Er wordt bij mij steeds 25ct méér van mijn rekening afgeschreven dan er op de bon staat. Waar is dat voor?

Schut
22 Mai 2021
Ck
22 Mai 2021

Sate was erg hard gebakken helaas

GB
21 Mai 2021

Niet vriendelijk aan de telefoon geholpen. Er werd opgenomen met hĂš wah! In de cafetaria stond de muziek hard aan en ze zaten duidelijk niet op klanten te wachten. Personeel stond buiten te roken. Als de kat van huis is......patat ed was ook onder de maat

Rianne Burgers
20 Mai 2021

Even niet gezond doen en toch lekker eten. Het is heel fijn dat het gebracht wordt. Bezorger is erg vriendelijk.

Aart Van Der Horst
18 Mai 2021

Altijd netjes op tijd bezorgd en heerlijk warm Zeker een aanrader om te bestellen

M van Zeist
18 Mai 2021

Het is altijd goed van Charly, op vandaag na. Het leek wel of de patatjes de frituur niet eens hadden geraakt zo slap waren ze. Verder was het prima

Rianne
17 Mai 2021

Altijd lekker en snel bezorgd

Monique
14 Mai 2021
Winston
14 Mai 2021
J bakx
13 Mai 2021

4de bestelling op rij dat er wat mist in de bestelling. En dan als je belt de vraag krijgen of ik het nog nabezorgd wil krijgen.natuurlijk! Ik heb ervoor betaald!

Wouter
11 Mai 2021

Voor ik het wist was mijn bestelling al klaar. Ook Altijd lekker vers !! En ook dit x niet te zuinig met de saus

Roger
10 Mai 2021

Besteld voor 18:00 en exakt op tijd werd mijn naam "omgeroepen" en we hebben heerlijk gegeten. Had wel het idee dat ze vergeten waren GEEN extra zout toe te voegen.

Harry
9 Mai 2021

Grote bestelling, waaronder saté menu. De saté stokjes waren alle drie zwartgeblakerd. Onvoorstelbaar dat deze werd meegegeven aan de bezorger. Na telefonisch contact werd het snel opgelost en een nieuw menu geleverd. Toch helaas een hele slechte ervaring.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

------
8 Mai 2021

Het was weer mooi optijd en lekker.

MM
8 Mai 2021

Patat was veel te hard/ te lang gebakken

Richard
7 Mai 2021

Conform tijdsaanduiding bezorgd. Patat was niet genoeg doorbakken... Slappe stukjes ertussen en bestelling kwam te afgekoeld/bijna koud bij ons aan...

schurink
6 Mai 2021

eten was lauw woon 5 minuten van charly af

Kers
6 Mai 2021

was ruim binnen de voorgestelde bezorgtijd,.het eten was dit keer volledig naar wens

Anneke
5 Mai 2021

Super goede service en heel goed eten ze krijgen een dikke 10

Versteeg
5 Mai 2021

Prima, snel en goed. Heerlijk warm en knapperig en goede kwaliteit. Een aanrader we gaan zeker vaker bestellen.

Kirsten
5 Mai 2021

Geen uitjes op de frikandel speciaal en geen peper enzout en uitjes op het broodjes tarta Probeer je tebellen word er noet opgenomen

GP46
3 Mai 2021

Snel en correct bezorgd. Prima service en alles goed warm.

Marco
2 Mai 2021

Patat was heerlijk maar de uien van de berenklauw waren verbrand.

Ria
30 April 2021

Manlief zou de volgende keer graag iets meer saus op het broodje Charly willen.

Sylvia
29 April 2021

Goede kwaliteit, geen slappe patat, eten is warm genoeg en snelle bezorging.

Marcel
27 April 2021

Sinds ze op de nieuwe locatie zitten is de kwaliteit achteruit gegaan. Vorige keer taaie frikandel speciaal, deze keer hele slappe patat. Heb de helft maar weggegooid. Ook waren ze mijn bakje mayo vergeten die ik had besteld. Hoop dat het snel weer het oude niveau wordt.

van Otterlo
27 April 2021

Snelle service Prima eten Vooral de kinderdoosjes vielen in de smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S Hertgers
26 April 2021

1745 besteld. Kon kiezen tussen tijden vanaf 1830 en ZSM. Gekozen voor ZSM, echter werd de besteling pas om 1905 bezorgd. Patat etc gelukkig wel warm en lekker, maar mede door het lange wachten bijna geen trek meer. Niks geen excuses voor vertraging. Erg jammer en maakt dat wij de volgende x eerder voor iets anders kiezen.

Nienke klaasen
26 April 2021

Ik miste mijn pindasaus dus 3,65 niet gekregen en de patat was slap dus over al niet heel goed

Roos
20 April 2021

Ik werd niet heel blij van deze bestelling. Normaal heel tevreden met Charly Eglantier, maar nu koude, niet goed gebakken friet en smakeloze snacks. Geen idee wat er aan de hand was, maar dit was niet voor herhaling vatbaar!

Sjaak
19 April 2021

Patatjes mochten iets langer gebakken worden rest was top

Monique
19 April 2021

Prima producten.Sate saus goed van smaak en dikte.

Haan uit zuid
18 April 2021

Altijd goede bezorging, afhandeling en contact

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
18 April 2021

3de keer op een rij dat de bestelling niet klopte.

Danny
17 April 2021

Vond de bestelling een beetje rommelig met de saus. Verder een vriendelijke bezorger. Het eten was prima. Voor de eerste keer vond ik de saus romeling maar verder te vreden.

Mo
16 April 2021

Een uur en 20 minuten stond aangegeven dat het zou duren, erg lang maar jah. Maar dan nog 15 minuten later komen, beetje jammer. Des ondanks wel weer lekker gegeten.

Waanders
14 April 2021
Veenhuizen
12 April 2021

de geleverde producten waren niet warm de kroketten waren helemaal open gebarsten

Tijmen Veldhuizen
12 April 2021

Bezorging was jammer genoeg meer dan een uur na de bestelling. Niet al het eten was warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

YaYa
10 April 2021

Super snel! Vriendelijke bezorgster!

Gerda
10 April 2021

Onlangs een bestelling gedaan deze kwam 14.45 aan. Had besteld voor 16.45 mijn fout per abuis niet goed ingevuld. HĂ©Ă©l netjes opgelost en om 16.45 heerlijke frietjes gegeten. Nogmaals sorry was mijn fout.

Janny
10 April 2021

2 boerenpatat gehad, voor de zoveelste keer weer de patat te hard. Dit probleem vaker bij jullie gehad. Je moet geen patat wat al gebakken is, en in de bak ligt terug gooien in het vet voor de volgende besteller. Ook was het eten koud. Je betaald genoeg bij jullie dan mag ik ook kwaliteit verwachten.

Anoniem
10 April 2021

Kwaliteit goed,bezorging goed, alleen niet gekregen wat ik besteld heb broodje tataar speciaal zonder saus,gekregen met saus maar zonder uien .